Suomalaiset ovat grillikansaa, ja poikkeuksellisen kevättalven ja kevään jälkeen grillauksen ystäviä haluttiin lähestyä kampanjalla, joka piristää ja kannustaa nauttimaan grillaamisesta kaikilla aisteilla ja paremmalla mielellä. Tutulle nautinnolle annettiin pilke silmäkulmassa uusi, grillaamista ylistävä nimi: Grillfulness, joka teki grillaamisesta kauniimpaa ja sai sen kuulostamaan paremmalta kuin koskaan ennen. Kesän kynnyksellä grillikansaa ilahdutettiin humoristisella mainonnalla, jossa korostuivat mindfulness-tyyliset visuaaliset elementit ja jonka äänimaailma oli uskollinen Grillfulness-filosofialle: tunnelma oli korostuneen rauhallinen ja melkeinpä meditatiivinen. Kampanja onnistui tulosten valossa erinomaisesti: Atria oli kesän 2020 markkinajohtaja 28 %:n markkinaosuudella.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Creative Director
Copywriter
Art Director
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Designer
Planner
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Executive Creative Director
Tuotantoyhtiö / Production House
Mediatoimisto / Media Agency
Esiintyjät / Performers