Arkisto

#halpuuttaminen

2014 Vuosikirjatyö, Mainostekstit

Suomalaisen ruuan kalleus on yleinen puheenaihe. Varsinkin nyt kun kuluttajien ostovoima on heikentynyt. Prisma kuunteli asiakasomistajiaan ja päätti tehdä tuntuvan ja pysyvän hinnan alennuksen suomalaisille tärkeiden arkiruokien hinnoissa. Tämä asia piti viestiä niin, että se erottuu, eikä huku tarjouskampanjoiden suohon.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

SOK / Prisma

Mainostoimisto

Make It Simple Oy

Copywriter

Jarkko Tuuri

Art Director

Jukka Mannio

Projektijohtaja / Project Manager

Pia Eiro

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Ilkka Alarotu, VP Ääri, Lauri Toivonen, Tea Routala

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Marko Kulmala / Insano Productions

Copywriter

Jarkko Tuuri

Art Director

Jukka Mannio

Projektijohtaja / Project Manager

Pia Eiro

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Ilkka Alarotu, VP Ääri, Lauri Toivonen, Tea Routala

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Marko Kulmala / Insano Productions