Syksyllä koulutiensä aloittaa monta pientä koululaista, jotka ovat ensimmäistä kertaa yksin liikenteessä. Liikenneturvan mukaan viimeiseen kolmeen vuoteen lapsille ei ole tapahtunut Suomessa yhtään kuolemaan johtanutta suojatieonnettomuutta. Koska Valio Oltermanni on Suomen tunnetuin juusto ja erityisesti lapsiperheiden rakastama, päätimme toimia jottei tragedioita tapahtuisi jatkossakaan. Siispä Oltermanni valjasti keltaisen brändivärinsä hyvään: muistuttamaan autoilijoita varovaisuudesta koulujen alkaessa. Tuttu hahmo pääsi aivan uudenlaiseen vastuulliseen tehtävään: peltipoliisiksi eli ulkomainokseksi, joka mittaa autoilijoiden nopeutta. Samaan aikaan otimme kadut haltuun huomiovärillämme myös tavallisissa ulkomainoksissa muistuttaen “Muistakin pienistä liikenteessä”.
Tilaaja
Mainostoimisto
Senior Creative
Creative
Creative Director
Account Director
Account Manager
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Digitaalinen toteutus / Digital Production
Mediatoimisto / Media Agency