Jääkiekossa kyse on tunteista. Mitä enemmän pystymme niitä herättämään, sitä enemmän ihmisten käyvät peleissä. Kampanja perustui ymmärrykseen siitä, mikä menee eniten muiden fanien tunteisiin. Se on röyhkeän itsevarma väite, että niin tamperelaiset, turkulaiset, oululaiset ovat vannoutuneita HIFK-faneja. Tämä väite konkretisoitiin tekemällä ulkomainokset jokaiselle liigapaikkakunnalle HIFK:n legendaarisesta En gång, alltid -sloganista, joka on suora rakkaudentunnustus HIFK:lle. Jotta mainokset todella menivät tunteisiin, ne toteutettiin jokaisen paikkakunnan omilla murteilla. Suomen ainoassa metropolissa, Stadissa teimme kyseisestä sloganista yhteensä 11 eri kielistä versiota osoittaaksemme, että HIFK -yhteisö on avoin kaikille sydämeltään punaisille.
In hockey, it's all about emotions. The more we can evoke them, the more people attend the games. The campaign was based on an understanding of what resonates most with other fans' emotions. It boldly claimed that people in Tampere, Turku, Oulu, and other league cities are devoted HIFK fans. This claim was brought to life by creating outdoor ads for every league city featuring HIFK's legendary slogan, 'En gång, Alltid,' a direct declaration of love for HIFK. To truly touch emotions, the ads were executed in each location's own dialects. In the only metropolis in Finland, Helsinki, we crafted a total of 11 versions of the slogan in different languages to demonstrate that the HIFK community is open to all who are red at heart.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Account Director
Tuottaja / Producer
Kuvaaja / Cinematographer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative