Hintasaarnaajien verkkotrilogia on sarja online-sisältöjä, jotka jatkavat Hintasaarnaajien TV:ssä nähtyjä seikkailuja. Relevanssin ja orgaanisen jaettavuuden saavuttamiseksi trilogian suunnittelussa keskityttiin ajankohtaisuuteen, online-sisällöille tyypillisiin formaatteihin (piilokamera, musiikkivideo, reaktiivinen mainos) ja kohderyhmän intohimoihin. Hauskat ja yllättävät sisällöt keräsivät muutamassa kuukaudessa yli 2 miljoonaa katselukertaa, joista yli 80% oli orgaanisia.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Creative Director
Copywriter
Art Director
Projektijohtaja / Project Manager
Tuottaja / Producer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Developer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Tuotantoyhtiö / Production House
Valokuvat / Photographs
Mediatoimisto / Media Agency