Lasinen lapsuus halusi kannustaa kaikkia osallistumaan ajankohtaiseen keskusteluun ja kertomaan mielipiteensä vanhempien vastuullisesta alkoholinkäytöstä Lasisen lapsuuden Facebook-sivulla. Hirviöt -kampanjan englanninkielinen versio "Monsters" näytteli pääroolia kampanjan strategiassa. Halusimme saada aiheesta uutisen kansainvälisillä foorumeilla, jolloin saisimme muodostettua Suomessa uutisesta uutisen. Ja näin nostettua lapsen näkökulman mukaan median ja ihmisten puheenaiheisiin. Lapselle hirviö voi olla todellinen.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Copywriter
Art Director
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Leikkaaja / Editor
Kuvaaja / Cinematographer
Ääni / Sound
Jälkituotanto / Post Production
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by