Lapselle hirviö voi olla todellinen. Filmi aktivoi kaikkia vanhempia osallistumaan ajankohtaiseen keskusteluun ja kertomaan mielipiteensä vanhempien vastuullisesta alkoholinkäytöstä Lasisen lapsuuden Facebook-sivulla. Filmin tarkoitus oli provosoida mediaa ja päättäjiä keskusteluun ja tuomaan lapsen näkökulma esille vallitsevassa keskustelussa lasten turvallisuudesta. Pääkanavana Youtube, mutta sitä esitettiin myös elokuvateatterissa (rakkautta&anarkiaa) ja televisiossa viikon kampanja.
Tilaaja
Mainostoimisto
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Art Director
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Jälkituotanto / Post Production
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by