Arkisto

HJK nostaa suomalaista jalkapallokulttuuria

2012 Kultahuippu, Integroitu markkinointiviestintä

Helsingin Jalkapalloklubin kauden 2012 markkinoinnin tavoitteena oli nostaa Klubin ja koko suomalaisen jalkapallokulttuurin tunnettuutta ja arvostusta kansallisella tasolla, sekä sitouttaa kannattajia seuraan entistä voimakkaammin. Toimenpiteet vaihtelivat perinteisistä printti-, radio-, tv-, ja verkkomainoksista innovatiivisiin tapahtumiin ja tempauksiin, joista tuli myös sosiaalisen median ilmiöitä. Markkinointi on saanut laajaa kiitosta niin kannattajilta kuin suurelta yleisöltä ja tulokset ovat puhuneet puolestaan myös lisääntyneissä yleisömäärissä.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

HJK Oy

Mainostoimisto

TBWAHelsinki