HS uudistui vuoden alussa. Potentiaaliset tilaajat uskovat tietävänsä millainen Hesari on ja mieltävät sen ensisijaisesti paperilehdeksi. Uudistus oli mahdollisuus houkutella uusia tilaajia viestimällä uudistuksesta, Hesarin kaikista neljästä käyttöliittymästä ja sen monipuolisesta sisällöstä. Nykyisten tilaajien ja lukijoiden sitouttamista unohtamatta. Televisiomainoksissa tutkijanoloinen mies mittailee mitä erilaisimpia asioita. Lopuksi katsojalle selviää miehen mittaavan, mitä kaikkea Hesarin käyttöliittymiin mahtuu ja minne kaikkialle ne mahtuvat.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Creative Director
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Tuottaja / Producer
Projektinjohto / Project Management
Tuotantoyhtiö / Production House
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative