Helsingin Sanomat lanseerasi syksyllä uuden sisältökokonaisuuden, HS Ympäristön, osana Helsingin Sanomien tilausta. Lanseerausta varten luotiin Lue itsesi osaksi ympäristöä -konsepti, joka toi lukijan osaksi laajempaa kokonaisuutta – luontoa ja ympäristöä – ja esitteli HS Ympäristö -sisältökokonaisuuden tarjoamien sisältöjen aihealueet. Toteutus kommunikoi sisältöjen kokemuksellisuutta. Samalla se nosti esiin luontokadon ja ilmastonmuutoksen tuoman huolen, mutta halusi myös luoda toiveikkuutta ja tunteen siitä, että ongelmat ovat vielä ratkottavissa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Executive Creative Director
Art Director
Copywriter
Account Manager
Designer
Valokuvat / Photographs
Kuvankäsittelijä / Image Editor
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Kuvaaja / Cinematographer
Jälkituotanto / Post Production
Repro / Reproduction