Työn tavoitteena oli näyttää suomalaisille, että ihmiskauppaa tapahtuu myös Suomessa. Kampanjaan tehtiin poikkeuksellinen musiikkivideo: Suomen tähtiartistit, Paula Vesala ja PMMP:n säveltäjä-tuottaja Jori Sjöroos tekivät uudelleensovituksen Suomen kansallistangosta, Unto Monosen Satumaasta. Videolla kerrottiin erään ihmiskaupan uhrin tarina, Satumaan suloisten sanojen saattelemana. Suomalaisen musiikin kansallisylpeys yhdistettiin kansalliseen häpeään. Reaktiot olivat sen mukaiset ja videota katsottiin muutamassa viikossa yli 70 000 kertaa ja se uutisoitiin kaikissa Suomen päämedioisssa, TV:ssä, lehdissä, radiossa ja verkossa. Ennen kaikkea se aiheutti satoja kommentteja ja keskusteluja asian ympäriltä.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Copywriter
Projektinjohto / Project Management
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Planner
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Kuvaaja / Cinematographer
Ääni / Sound
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by