Arkisto

Iittala International Webstore

2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintä

Iittala on kohdannut asiakkaansa useiden digitaalisten kanavien kautta. Asiakaslojaliteetti, brändisisältö, yritysinfot ja verkkokaupankäynti on aiemmin hoidettu eri sivustoilla. Tämän pirstaloidun rakenteen ylle haluttiin nyt toteuttaa uusi toimintoja- ja kanavia yhdistävä strategia. Sen tehtävänä on selkeyttää ja helpottaa toimintoja sekä sisäisesti että ulkoisesti. Luxus tuotti kotimaisen designin ykkösbrändien arvoisen verkkopalvelun konsepti-, käyttökokemus-, ja visuaalisen suunnittelun, front-end kehityksen sekä vastaa kampanjatoteutuksista. Verkkopalvelu kehitettiin yhteistyössä Smilehousen ja Magenta Advisoryn kanssa. Verkkokauppa löytyy osoitteesta www.iittala.com/home

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Fiskars Home

Mainostoimisto

Luxus

Creative Director

Micke Nordman, Jaakko Haaparanta

Art Director

Jukka Mannila

Projektinjohto / Project Management

Mikko Mantila, Harri Bryk, Kalle Schütz

Web Designer

Dean Clatworthy

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Antti Lavio

Planner

Turo Drakvik

Copywriter

Benjamin Peckett, Lissu Moulton

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sanna Viipuri, Anne Ristiluoma, Riku Kärkkäinen, Hannah Suvivirta

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Sven Borgers, Smilehouse Oy, Magenta Advisory

Creative Director

Micke Nordman, Jaakko Haaparanta

Art Director

Jukka Mannila

Projektinjohto / Project Management

Mikko Mantila, Harri Bryk, Kalle Schütz

Web Designer

Dean Clatworthy

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Antti Lavio

Planner

Turo Drakvik

Copywriter

Benjamin Peckett, Lissu Moulton

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Sanna Viipuri, Anne Ristiluoma, Riku Kärkkäinen, Hannah Suvivirta

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Sven Borgers, Smilehouse Oy, Magenta Advisory