Vuonna 2011 Jaffan preferenssi kääntyi laskuun kaikissa ikäryhmissä. Sen seurauksena päätimme riisua Jaffan ympäriltä kaiken turhan. Brändi palautettiin juurilleen. Halusimme kuitenkin välttää perinteisen retro-ansan toistamalla ikivanhaa kampanjaa sellaisenaan. Ilon ohella palautimme Jaffaan yllätyksellisyyden. Vuosi 2012 osoittautui yhdeksi Hartwallin suurimmista menestyksistä koskaan: Mainonnan huomioarvo ja tykkääminen olivat ennätyslukemissa. Siinä sivussa Jaffa nousi maan pidetyimmäksi virvoitusjuomaksi – kaikissa ikäryhmissä.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Copywriter
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Projektinjohto / Project Management
Tuottaja / Producer
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Ohjaaja / Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency