Liittymien järkevyyttä korostettiin mahdollisimman järjettömällä vastaparilla. Järjettömyyden pää-äänenkannattajaksi valittiin laamat. Suosionsa vuoksi järki vs. Järjetön kampanja jatkui koko vuoden, sisältäen kolme kampanjalähtöä. Alkuvuodesta kaupattiin Laama-agility-opetusvideota, kesällä laamat levisivät elokuvamaailmaan ja loppuvuodesta kuormajuhta toimi jo toiveita toteuttavana henkiolentona.
Tilaaja
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Jälkituotanto / Post Production
Repro / Reproduction
Mediatoimisto / Media Agency
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House