Madonnan konsertin antama vetoapu uuden kaupunginosan Jätkäsaaren lanseeraamisessa haluttiin hyödyntää täysipainoisesti. Helsingin kaupungin alkuperäinen ajatus oli teettää banderolli ja viirejä kohtaamaan satama-alueelle saapuvat 80 tuhatta konserttivierailijaa. Uskollisena alueen jo suunnitellulle sataman historiasta kumpuavalle öljyiselle estetiikalle tohdimme ehdottaa rehellisempää ja voimakkaampaa lähestymistapaa. Valtava vanha satama-alue pitää ottaa isosti haltuun. Mainosteksteissä yhdistetään visuaalisen ilmeen tavoin alueen satamahistoria, mutkaton tuttuus sekä rento ja suora ote niin itse alueeseen kuin artistin persoonaankin.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative director
Art Director
Projektinjohto / Project Management
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Copywriter
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer