Jenni Vartiainen
2010 Vuosikirjatyö, Yksittäinen työIlta-Sanomat sai keväällä 2010 yksinoikeudella ennakkomyyntiin Jenni Vartiaisen uutuuslevyn 2010. Halusimme hyödyntää Ilta-Sanomien verkon uutta mainosmuotoa, paraatipaikkaa ja samalla rakentaa mainosmyyntiä varten mainosmuodon mahdollisuuksista bannerin, joka toimisi esimerkkinä mainostajille. Bannerissa annoimme ihmisille mahdollisuuden kuunnella ennakkoon uutta levyä, katsoa videota ja samalla jakaa suosikkiraitojaan kavereilleen.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Sanoma News Oy / Ilta-SanomatSuunnittelutoimisto / Design Agency
hasan&partnersCreative Director
Anssi JärvinenArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Lasse PaastoProjektinjohto / Project Management
Jussi LindholmTuottaja / Producer
Liisa FrickTuotantoyhtiö / Production House
!noobTuotantoyhtiö / Production House
KomboTuottaja / Producer
!noob/Tuomas PeltoniemiAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kari Mononen, Linda RostiMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Jenni VartiainenSuunnittelutoimisto / Design Agency
hasan&partnersCreative Director
Anssi JärvinenArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Lasse PaastoProjektinjohto / Project Management
Jussi LindholmTuottaja / Producer
Liisa FrickTuotantoyhtiö / Production House
!noobTuotantoyhtiö / Production House
KomboTuottaja / Producer
!noob/Tuomas PeltoniemiAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Kari Mononen, Linda RostiMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Jenni Vartiainen