Veikkauksen Jokeri uudelleenlanseerattiin marraskuussa 2009. Kampanjan perusidea oli tuoda Jokeri-hahmo ilmielävänä ihmisten tietoisuuteen ja näin saada Jokeri-peli takaisin ihmisen mieliin. Tv-mainoksella vedottiin ihmisten tunteisiin ja pyrittiin saamaan ihmiset â€vanhan viihdyttäjän†puolelle. Ulkomainonnassa ja printissä kerrottiin uudesta hahmosta, mutta myös tuotteen uusista ominaisuuksista. Netti-, pelipiste- ja suoramainonnalla tehtiin suoraa kauppaa. Jokerin myynti nousi lanseerauksen jälkeen noin 30 prosenttia ja esimerkiksi Jokerin pelaaminen omana pelinään lisääntyi 60 prosenttia.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative director
Art Director
Copywriter
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Valokuvat / Photographs
Kuvankäsittely / Image editing
Ohjaaja / Director
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Tuottaja / Producer
Repro / Reproduction
Esiintyjät / Performers
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Projektinjohto / Project Management