Juhannusaaton Hesarin etusivu oli varattu Karhulle. Kuten tiedämme, juhannus on yhtä kuin sauna, ja sauna on yhtä kuin Karhu – Suomen suosituin saunajuoma. Mutta miten saada kansan syvät rivit viettämään aikaa brändin kanssa mainoksen muodossa ja rakastumaan sen ikoniseen, terävään ja tunnettuun persoonallisuuteen yhä uudelleen? Ponnistimme Karhun itsevarmasta äänensävystä ja pidimme designin simppelinä, jättäen tilaa oivaltamisen ilolle.
The front page of Midsummer Eve’s Helsingin Sanomat was booked for Karhu. As we know, Midsummer equals sauna, and sauna equals Karhu – Finland's most popular sauna beer. But how do you get the masses to spend time with a brand and its ad, and fall in love with its iconic, sharp, and well-known personality all over again? We drew from Karhu’s confident tone of voice and kept the design simple, leaving room for the joy of the a-ha moment.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Copywriter
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Creative Strategist
Design Director