Arkisto

Juhannusaaton Hesari

2024 Hopeahuippu, Ilmoitukset

Juhannusaaton Hesarin etusivu oli varattu Karhulle. Kuten tiedämme, juhannus on yhtä kuin sauna, ja sauna on yhtä kuin Karhu – Suomen suosituin saunajuoma. Mutta miten saada kansan syvät rivit viettämään aikaa brändin kanssa mainoksen muodossa ja rakastumaan sen ikoniseen, terävään ja tunnettuun persoonallisuuteen yhä uudelleen? Ponnistimme Karhun itsevarmasta äänensävystä ja pidimme designin simppelinä, jättäen tilaa oivaltamisen ilolle.

The front page of Midsummer Eve’s Helsingin Sanomat was booked for Karhu. As we know, Midsummer equals sauna, and sauna equals Karhu – Finland's most popular sauna beer. But how do you get the masses to spend time with a brand and its ad, and fall in love with its iconic, sharp, and well-known personality all over again? We drew from Karhu’s confident tone of voice and kept the design simple, leaving room for the joy of the a-ha moment.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Sinebrychoff

Mainostoimisto

N2 Creative

Creative Director

Laura Tohtua

Copywriter

Laura Tohtua

Art Director

Laura Tohtua

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Teemu Toivanen

Account Director

Mari Mineo

Projektijohtaja / Project Manager

Daniela Nordberg

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Elina Kettunen

Creative Strategist

Nita Sederholm

Design Director

Juhamatti Murtomäki