Kaikelle on selitys -sarja
2024 Vuosikirjatyö, ÄäniTiede ja Tiede Luonto ovat täynnä toinen toistaan kiinnostavampia faktoja maailmasta. Halusimme dramatisoida muutaman faktan yllättävillä tavoilla. Koska kyseessä on Tiede- ja Tiede Luonto -lehtien yhteinen konsepti, keskityimme eläinaiheisiin faktoihin. Toisessa radiossa puhummekin röyhtäilystä niin ihmisen kuin lehmänkin osalta, toisessa puolestaan koppelosta ja kivistä sen vatsassa. Näin lehtien sisältö näyttäytyy erityisen kiehtovana potentiaalisille tilaajille ja lukijoille.
Tiede and Tiede Luonto magazines are full of interesting and surprising facts about the world. We wanted to dramatise some of these with befittingly odd ways. Since the concept was meant for both magazines, we concentrated on animal-related facts. Consequently, one of our spots talks about burps of both men and cows, whereas the other deals with a female capercaillie and mysterious stones in its stomach. This way the content of both magazines is shown as fascinating as it truly is – for potential subscribers and readers alike.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Sanoma Media Finland / Tiede- ja Tiede Luonto -lehdetMainostoimisto
Ryhmä Creative AgencyCreative Director
Helmi Korpinen, Copywriter Jannis Mavrostomos, ADProjektijohtaja / Project Manager
Päivi LångTuottaja / Producer
Elina RaitisAsiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Sami Koski, Head of Marketing Venla Männistö, Brand Strategist, Meri-Helene Mikkola, Marketing Coordinator (Sanoma Media Finland Oy / Tiede- ja Tiede Luonto -lehdet)Tuotantoyhtiö / Production House
El Camino Niko Henttonen, TuottajaÄäni / Sound
Sakari Karjalainen (El Camino)