Kalevala Koru halusi uudistaa brändinsä osana uutta strategiaa. Haasteena oli luoda nykyaikainen brändi-identiteetti, joka kunnioittaa yrityksen historiaa ja perimää ja kuljettaa yrityksen uudelle aikakaudelle. Nimen innoittamana, projektin teemaksi nostettiin VALA, joka sai inspiraationsa yksinkertaisesta ajatuksesta, että eivät vain korut ole ikuisia vaan ikuisia ovat myös siteet, joita ne luovat ihmisten välille. Siitä syntyi tarina sukupolvista. Se, kuinka lupauksemme, jonka mukaan pidämme aina huolta toisistamme, ja kuinka vastuu siirtyy elämän edetessä harteilta toiselle. Kolme sukupolvea naisia, muodostaen vahvimman VALAn. Uskoimme, että todellinen tarina resonoisi ja pysyisi yleisömme mielessä kauemmin kuin mitä voitaisiin saavuttaa pelkästään perinteisellä kampanjalla.
Tilaaja
Mainostoimisto
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Ohjaaja / Director
Designer
Tuottaja / Producer
Kirjainmuotoilija / Type Designer
Leikkaaja / Editor
Kuvaaja / Cinematographer
Ääni / Sound
Tuotantoyhtiö / Production House
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative