Kalevala Koru halusi uudistaa brändinsä osana uutta strategiaa. Haasteena oli luoda nykyaikainen brändi-identiteetti, joka kunnioittaa yrityksen historiaa ja perimää ja kuljettaa yrityksen uudelle aikakaudelle. Osana uutta ilmettä tarvittiin Kalevalalle istuva kuvatyyli, joka huokuu kansalliseepoksen myyttisyyttä ja toimii saumattomasti eri kosketuspinnoissa. Luodaksemme kuviin mystistä tunnelmaa, käytimme hyväksi fotogrammi-tekniikkaa. Valokuva luodaan valoherkälle pinnalle varjokuvana hyödyntäen valoa, jolloin osa kuvista on kuvattu täysin ilman kameraa. Emme tyytyneet kuvaamaan luontoa vain sellaisenaan, vaan Kalevalan brändikuviin haettiin myyttistä, mystistä, jopa dramaattista tunnelmaa. Kuvissa on ikiaikainen, joka sykkii luonnon ikuista voimaa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Lead Designer
Valokuvat / Photographs
Animaattori / Animator
Designer
Tuottaja / Producer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Konseptisuunnittelija / Concept Designer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by