Kaveriketju
2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintäFacebook-peli, jossa kilpailtiin mahdollisuudesta ostaa huippudesignia yhden käyttöpäivän hinnalla eli muutamalla kymmenellä sentillä. Pelissä kutsuttiin Facebook-kavereita apuun. Kutsuun vastanneista muodostui ketju, pisin ketju voitti. Tavoitteet oli osoittaa, että Vepsäläisen tarjoama design kestää vuosikymmeniä tulee siksi käyttöpäivää kohden hyvin edulliseksi. Tavoitteena oli saada ihmiset viettämään aikaa brändin parissa ja levittämään mainontaa sosiaalisessa mediassa. Kohderyhmänä oli sisustuksesta kiinnostuneet.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Vepsäläinen OyMainostoimisto
hasan & partnersCreative Director
Eka RuolaArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Kari PuumalainenProjektinjohto / Project Management
Jussi Lindholm, Jonna ImmonenTuottaja / Producer
Tämer Mohsen, Sivi UittoTuotantoyhtiö / Production House
Yours, StockholmAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Walter Ihander, Helena Lundahl, Hanna TelarantaCreative Director
Eka RuolaArt Director
Mikael NemeschanskyCopywriter
Kari PuumalainenProjektinjohto / Project Management
Jussi Lindholm, Jonna ImmonenTuottaja / Producer
Tämer Mohsen, Sivi UittoTuotantoyhtiö / Production House
Yours, StockholmAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Walter Ihander, Helena Lundahl, Hanna Telaranta