Arkisto

Kiasma Love/Hate

2015 Hopeahuippu, Ulkomainonta

Tavoitteena oli kiteyttää Kiasman syyskauden näyttelyiden eri teemat yhdeksi kantavaksi pääteemaksi. Näyttelyt käsittelivät protestia, kapinaa ja toisinajattelua, joten punaiseksi langaksi muodostui mielipiteiden jakaminen.

Mielipiteiden jakamisesta jalostui Love/Hate -tunnus sekä mainonnan konventioiden ja aiheen monimerkityksellisyyden kanssa leikittelevä teksti: Kiasma jakaa mielipiteitä, tule hakemaan omasi.

Sattumalta juliste osui ajankohtaan, jolloin koko maassa yleistä keskustelua leimasi vahva mustavalkoisuus ja vastakkainasettelu.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Nykytaiteen museo Kiasma

Mainostoimisto

dynamo&son

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Inka Hein

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Piia Laita

Creative Director

Ilkka Kärkkäinen

Copywriter

Pasi Janhunen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Elisa Mykkänen

Projektijohtaja / Project Manager

Milla Monola

Tuottaja / Producer

Niina Pietilä

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Riikka Rechardt

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Inka Hein

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Piia Laita

Creative Director

Ilkka Kärkkäinen

Copywriter

Pasi Janhunen

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Elisa Mykkänen

Projektijohtaja / Project Manager

Milla Monola

Tuottaja / Producer

Niina Pietilä

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Riikka Rechardt