Tavoitteena oli kiteyttää Kiasman syyskauden näyttelyiden eri teemat yhdeksi kantavaksi pääteemaksi. Näyttelyt käsittelivät protestia, kapinaa ja toisinajattelua, joten punaiseksi langaksi muodostui mielipiteiden jakaminen. Mielipiteiden jakamisesta jalostui Love/Hate -tunnus sekä mainonnan konventioiden ja aiheen monimerkityksellisyyden kanssa leikittelevä teksti: Kiasma jakaa mielipiteitä, tule hakemaan omasi. Sattumalta juliste osui ajankohtaan, jolloin koko maassa yleistä keskustelua leimasi vahva mustavalkoisuus ja vastakkainasettelu.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Creative Director
Copywriter
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Projektijohtaja / Project Manager
Tuottaja / Producer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by