Kiusaamisvapaa vyöhyke sai alkunsa kauppias Ville Kestilän kiinnittäessä huomiota kauppansa ympäristössä esiintyvään kiusaamiseen. Kestilä päätti toimia ja julisti kauppansa kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi. Kiusaamisvapaasta kaupasta kasvoi valtakunnallinen ilmiö ja kouluvuoden alussa Suomen kaikki K-Marketit kautta maan julistautuivat Kiusaamisvapaiksi vyöhykkeiksi. Kiusaamisvapaa vyöhykkeestä tehtiin valtakunnallisesti näkyvä kampanja, joka yhdistää vastuullisen teon ja K-Marketin brändilliset tavoitteet.
Tilaaja
Mainostoimisto
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Creative Director
Copywriter
Head of Communications
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Projektijohtaja / Project Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Mediatoimisto / Media Agency
Tuotantoyhtiö / Production House
Musiikki / Music