KOFF Retro 6-pack ja -pullo
2009 Vuosikirjatyö, Tunnus, logo, liikemerkkiKeskioluen vapautuksen 40-vuotisjuhlavuoden kunniaksi KOFFin kolmonen puettiin jälleen vuoden 1969 asuun. Kampanjan tavoitteena on nostaa mieliin mukavia oluthetkiä ja korostaa KOFFin suomalaista taustaa. 60-luvun voimakkaan yksinkertainen grafiikka sovitettiin hienovaraisesti nykyaikaan ja tunnistettavaa "kolmosta" nostettiin esiin. 6-packit muodostavat myymälässä erottuvaa ja jatkuvaa graafista pintaa.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
KOFFSuunnittelutoimisto / Design Agency
Suunnittelutoimisto Amerikka OyArt Director
Teemu NojonenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Harri RantalaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Riikka Salokannel, Jori Manninen, Kirsi RäikkönenCopywriter
Risto Vaissi, Anna-Maria Balk-VuohelainenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Suunnittelutoimisto Amerikka OyArt Director
Teemu NojonenTilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Harri RantalaMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Riikka Salokannel, Jori Manninen, Kirsi RäikkönenCopywriter
Risto Vaissi, Anna-Maria Balk-Vuohelainen