Arkisto

KONE Customer Visit Experience

2012 Vuosikirjatyö, Palvelumuotoilu

KONEen vierailukonsepti on uraauurtava kokonaisuus, jossa kävijän vierailukokemus on huomioitu kokonaisvaltaisesti sovellusten ja kontaktipisteiden suunnittelussa ja toteutuksessa. Tavoitteena oli luoda ainutlaatuinen ja yhdenmukainen vierailukokemus, joka viestii KONE:en osaamisesta ja vahvistaa yrityksen brändiä. Vierailukonseptin suunnittelun lähtökohtana oli yrityksen brändilupaus ” Dedicated to PeopleFlowTM ”. KONE Customer Visit Experience on kokonaiskokemus, joka rakentuu palveluelementeistä, sekä tilallisista ja visuaalisista ratkaisuista.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

KONE Oyj

Mainostoimisto

Pentagon Design

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Arni Aromaa, Ilmari Ahola, Matias Halmeenmäki, Virva Haltsonen, Anna Hoskonen, Anu Latvala, Mats Lönngren, Pia Thurman

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Arni Aromaa, Ilmari Ahola, Matias Halmeenmäki, Virva Haltsonen, Anna Hoskonen, Anu Latvala, Mats Lönngren, Pia Thurman