Lidlillä ei ole omaa korttia tässä kanta-asiakaskorttien luvatussa maassa. Insightiksi muodostui ajatus siitä, että korttialennuksiin tottuneet kilpailijoiden asiakkaat ovat valmiimpia kokeilemaan Lidliä, jos he saavat alennusta oman vakiokauppansa kortilla, oli kauppa mikä tahansa. Viestinä oli ykskantaan: Mikä tahansa kortti kelpaa alennukseen. Ota taskustasi kortti kuin kortti tai suunnittele omasi. Kahdessa identtisessä Korttikampanjassa jo valmiiksi huokeista hinnoista raavittiin pois 10 %, kunhan asiakas osti yli 25 eurolla ja vilautti kassalla mitä tahansa korttia. Siis todellakin mitä tahansa korttia. Radiomainos teki viimeistään selväksi, että ihan mikä vaan kortti kelpaa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Copywriter
Art Director
Account Director
Projektijohtaja / Project Manager
Tuotantoyhtiö / Production House
Tuottaja / Producer
Esiintyjät / Performers
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Mediatoimisto / Media Agency