Kumpi on parempi?
2010 Hopeahuippu, KampanjaVuonna 2010 Snellman poisti kaikista tuotteistaan natriumglutamaatin ja kamaran. Kampanja toteutettiin hyvin snellmannilaiseen tapaan. Snellman esitti ujosti itsestään selviä kysymyksiä kuluttajille, mutta vastaukset jätettiin ilmaan. Mainonta olikin hyvin suoraviivaista ja kaupallista, mutta silti viihdyttävää melko vaikeasta aiheesta. Mediavalinnoissa korostui markkinointi-PR, televisio ja Helsingin Sanomien etusivut. Lisäksi kotisivut uudistettiin intramaiseen sävyyn.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Snellman Lihanjalostus OySuunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREY OyAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Henrik Snellman, Peter Fagerholm, Elisabeth EnströmCreative Director
Tommi LaihoProjektinjohto / Project Management
Marja VattulainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Esa JääskeläinenArt Director
Mikko HalonenCopywriter
Jani TynniläTuottaja / Producer
Sirpa Laaksonen; Hanna Mutanen / GrillifilmsGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Minna EtsaloGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Maija TiiriMediatoimisto / Media Agency
Lea LÃ¥s, Johanna Linna / VoittoOhjaaja / Director
Olli Rönkä / GrillifilmsSuunnittelutoimisto / Design Agency
SEK & GREY OyAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Henrik Snellman, Peter Fagerholm, Elisabeth EnströmCreative Director
Tommi LaihoProjektinjohto / Project Management
Marja VattulainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Esa JääskeläinenArt Director
Mikko HalonenCopywriter
Jani TynniläTuottaja / Producer
Sirpa Laaksonen; Hanna Mutanen / GrillifilmsGraafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Minna EtsaloGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Maija TiiriMediatoimisto / Media Agency
Lea LÃ¥s, Johanna Linna / VoittoOhjaaja / Director
Olli Rönkä / Grillifilms