Holiday Clubin tavoitteena oli nostaa kylpyläresorttiensa vetovoimaa ja olla ensimmäisenä kuluttajien mielessä kun he pohtivat talveksi lomakohdetta. Myös kohteiden monipuolisia harrastusmahdollisuuksia haluttiin nostaa esiin. Holiday Clubin kylpyläresorteissa yhdistyy lomailun parhaat puolet: sopivasti aktiviteetteja sekä puitteet ottaa rennosti kun siltä tuntuu. Ja tietenkin se kylpylä. Kun kylpylälomassa yhdistyvät parhaat asiat, yhdistimme ne myös mainonnan konseptissa. Kuvasimme kuvia, joissa kohteissa koettavia aktiviteetteja harrastetaan veden alla. Näin saimme brändikampanjan aineistoissa kommunikoitua kylpyläloman parhaat puolet hauskalla ja oivaltavalla tavalla. Kampanjan viesti, “Kylpylälomia joka lähtöön”, kiteytti sen, kuinka tekemistä riittää moneen eri makuu
Holiday Club’s goal was to increase the appeal of their spa resorts and be the first choice when people are booking a winter vacation. The diverse recreational opportunities at the resorts needed also to be communicated. Holiday Club’s spa resorts combine the best aspects of a vacation: just the right amount of activities and facilities to relax when you feel like it. And, of course, the spa. When the best things about a vacation are combined, we should also combine them in advertising. For the campaign, we created assets showing activities being experienced underwater, integrating the best aspects of a spa vacation in a in a distinctive and fun way. The campaign message, “Spa Holidays for Every Taste,” encapsulates how there are activities available for everyone.
Tilaaja
Mainostoimisto
Art Director
Creative Director
Tuotantoyhtiö / Production House
Valokuvat / Photographs
Kuvankäsittelijä / Image Editor
Tuottaja / Producer
Lavastaja / Set Designer
Hair & Make Up
Copywriter
Projektijohtaja / Project Manager