Laattapiste – myymälä- ja myyntikonsepti
2012 Hopeahuippu, PalvelumuotoiluLaattapisteen uuden myymäläkonseptin tehtävä on toimia myyjän työkaluna osana myyntiprosessia. Myymälä toteuttaa tilassa Laattapisteen uutta tapaa tehdä myyntityötä ja palvella asiakkaita aktiivisella otteella. Konsepti on kehitetty tukemaan myyjiä erityisesti kylpyhuonekokonaisuuksien myynnissä pelkkien laattojen myynnin sijaan. Konsepti tarjoaa myyjille luontevia mahdollisuuksia tuoda esille Laattapisteen asiantuntemusta sekä tuote- ja palveluvalikomaa. Asiakkaan näkökulmasta uusi myymälä auttaa hahmottamaan kylpyhuoneremontin selkeänä ja hallittavana kokonaisuutena. Uudistettavat myymälät ovat myös keskeinen tapa rakentaa Laattapisteen brändimielikuvaa: suunnittelemme ja toteutamme kylpyhuonekokonaisuuksia asiakkaidemme toiveiden mukaisesti - ilman huolia.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Laattapiste OyMainostoimisto
Bond + PalmuGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Marko Salonen, Heikki PettinenProjektinjohto / Project Management
Marina Kelahaara, Mirva KaitilaAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Panu VuorimaaKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Reima Rönnholm, Tuomo Ketola, Peter Barkman, Mikko Jäppinen, Arttu SalovaaraCreative Director
Aleksi HautamäkiSuunnittelutoimisto / Design Agency
Bond, Palmu Inc.Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Marko Salonen, Heikki PettinenProjektinjohto / Project Management
Marina Kelahaara, Mirva KaitilaAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Panu VuorimaaKonseptisuunnittelija / Concept Designer
Reima Rönnholm, Tuomo Ketola, Peter Barkman, Mikko Jäppinen, Arttu SalovaaraCreative Director
Aleksi HautamäkiSuunnittelutoimisto / Design Agency
Bond, Palmu Inc.