Arkisto

Laattapiste – myymälä- ja myyntikonsepti

2012 Hopeahuippu, Palvelumuotoilu

Laattapisteen uuden myymäläkonseptin tehtävä on toimia myyjän työkaluna osana myyntiprosessia. Myymälä toteuttaa tilassa Laattapisteen uutta tapaa tehdä myyntityötä ja palvella asiakkaita aktiivisella otteella. Konsepti on kehitetty tukemaan myyjiä erityisesti kylpyhuonekokonaisuuksien myynnissä pelkkien laattojen myynnin sijaan. Konsepti tarjoaa myyjille luontevia mahdollisuuksia tuoda esille Laattapisteen asiantuntemusta sekä tuote- ja palveluvalikomaa. Asiakkaan näkökulmasta uusi myymälä auttaa hahmottamaan kylpyhuoneremontin selkeänä ja hallittavana kokonaisuutena. Uudistettavat myymälät ovat myös keskeinen tapa rakentaa Laattapisteen brändimielikuvaa: suunnittelemme ja toteutamme kylpyhuonekokonaisuuksia asiakkaidemme toiveiden mukaisesti - ilman huolia.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Laattapiste Oy

Mainostoimisto

Bond + Palmu

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Marko Salonen, Heikki Pettinen

Projektinjohto / Project Management

Marina Kelahaara, Mirva Kaitila

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Panu Vuorimaa

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Reima Rönnholm, Tuomo Ketola, Peter Barkman, Mikko Jäppinen, Arttu Salovaara

Creative Director

Aleksi Hautamäki

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Bond, Palmu Inc.

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Marko Salonen, Heikki Pettinen

Projektinjohto / Project Management

Marina Kelahaara, Mirva Kaitila

Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative

Panu Vuorimaa

Konseptisuunnittelija / Concept Designer

Reima Rönnholm, Tuomo Ketola, Peter Barkman, Mikko Jäppinen, Arttu Salovaara

Creative Director

Aleksi Hautamäki

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Bond, Palmu Inc.