Alkuvuonna 2010 Lambilla oli haaste: miten luoda Lambi Kidsille pakkaus, joka kiinnostaisi sekä lapsia että aikuisia? Loimme konseptin, joka tarjoaa lapsille ja aikuisille yhteistä tekemistä. Lopputuloksena oli Creative Education -konsepti keskiössään Lambiz-hahmo. Lambiz on tuunattava lelu, joka antaa luovuudelle kipinän ja myös mahdollistaa sen toteuttamisen. Lambiz-hahmo tulee Lambi Kids -pakkauksen mukana. Lambiz on myös oma virtuaalimaailmansa. Hauskalla ja opettavaisella kampanjasivustolla hahmoja voi muunnella mielensä mukaan ja jakaa muiden nähtäväksi. Tammikuuhun 2011 mennessä kampanja oli innostanut ihmisiä noin 50 000 Lambiz-hahmon tuunaukseen. Keskimääräinen vierailuaika Lambi Kids -sivustolla oli n. 10 minuuttia.
Tilaaja
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Projektinjohto / Project Management
Art Director
Copywriter
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Kuvittaja / Illustrator
Mediatoimisto / Media Agency