Arkisto

Leijonanmetsästäjät

2012 Vuosikirjatyö, Mainoselokuva

Kesto: 60 sek _ _ Leijonanmetsästäjät toimi CANAL+:n laajan MM-kisakampanjan pääfilminä. Tavoitteita oli kaksi: rakentaa tunnettuutta CANAL+:lle Leijonien uutena virallisena televisioijana. Toisena tavoitteena oli omia mielikuvallisesti koko MM-kisailmiö CANAL+:lle yli kaiken muun MM-kisoihin liittyvän markkinointikohinan. Kohderyhmänä oli MM-kiekosta kiinnostuneet suomalaiset, eli käytännöllisesti katsoen koko kansa. _ _ HUOM! TV-mainos kuuluu myös osana TBWAn ilmoittamaan Integroituun markkinointiviestintä kamppanjaan.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Canal+ / MTV Media

Mainostoimisto

TBWAHelsinki