Arkisto

Lelukierrätys

2024 Vuosikirjatyö, Kampanjat

Kuinka käytetty lelu voisi ikinä kilpailla joulukuvaston uutta hittilelua vastaan? Jotta kierrätetyt lelut tuntuisivat lapsista yhtä taianomaisilta kuin uudet, päätimme herättää ne henkiin tekoälyn avulla.

How could a used toy ever compete with the latest hit toy from the holiday catalog? To make recycled toys feel just as magical to children as new ones, we decided to bring them to life with the help of AI.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

S-ryhmä

Mainostoimisto

Bob the Robot / NoA

Creative Director

Toni Tiusanen, Tuukka Paikkari

Copywriter

Riikka Rechardt

Creative

Mikko Kalso, Petri Santala

Graafinen suunnittelija / Graphic Designer

Iiris Kukkonen

Projektijohtaja / Project Manager

Jenny Lundqvist, Anni Saares

Account Director

Sebastian Örn

Leikkaaja / Editor

Julius Greis (Pictures Helsinki)

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Nelli Pajuharju, Laura Pyykönen, Anni Vanamo, Niina Käkelä, Elina Kuivinen, Viivi Pärssinen, Marika Tuominen (S-ryhmä)

Mediatoimisto / Media Agency

Päivi Arffman-Koskinen, Camilla Silvennoinen, Niklas Kuikanmäki, Marika Keski-Vakkuri, Enni Rantakangas (OMD Finland)

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Vilma Kantoniemi, Saana Simander, Reetta Wallén (Bob the Robot / NoA), Aste Helsinki