Hans – ei kovin tunnettu saksalainen koripallotähti – saa energiansa Lidlin Freeway Colasta. Tuttuja superbrändejä parodioiva ja elämänviisauksia lateleva hahmo oli koko kansan suosikki sekä puheenaihe ja kampanja kohderyhmänsä, nuorten suomalaisten, joukossa menestys. Kampanja oli ainutlaatuinen niin perinteisen median käytössä kuin sosiaalisessa mediassa. Lisäksi jakelutiemarkkinointi omine nimikkotuotteineen oli sellaista, mitä aikaisemmin Suomessa ei ole tehty. Lopputuloksena Freeway Colaa kävi kaupaksi rekkalastettain. â€Just drink it because nothing is impossible.†– Hans von Blumenstock.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative director
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Copywriter
Tilaajan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Valokuvat / Photographs
Ohjaaja / Director
Kuvaaja / Cinematographer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Esiintyjät / Performers
Musiikki / Music
Tuottaja / Producer
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Kuvittaja / Illustrator
Mediatoimisto / Media Agency
Yhteisötuotanto / Community Management