Loksahdus on OPn huhtikuussa 2015 lanseerattu markkinointiviestintäkonsepti. Loksahdus päivitti konkreettisesti OPn brändimielikuvaa modernimpaan ja ihmisläheisempään suuntaan, sai ennätysmäärän ihmisiä tutustumaan tarkemmin OPn tarjoomaan ja innosti sisäisesti osuuspankeissa Hangosta Utsjoelle. Konsepti lanseerattiin pankki- ja vakuutusasioiden keskittämisen kampanjalla. Loksahdus tuo järkisyiden rinnalle tunnesyyn keskittämiselle: rahallisen säästön lisäksi se sujuvoittaa arkea. Sittemmin konseptia on hyödynnetty poikki OPn toiminta-alueiden, halki Suomen osuuspankkien, läpi kanavapaletin.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Art Director
Projektijohtaja / Project Manager
Strategi / Strategist
Copywriter
Planner
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Musiikki / Music
Valokuvat / Photographs
Mediatoimisto / Media Agency