Lomapeli
2013 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintäAktivoidaksemme matkustamisesta kiinnostuneet suomalaiset uudella tavalla loimme koukuttavat pelin, ja annoimme vain rajatulle yleisölle mahdollisuuden pelata sitä. Lomapeliin pääsi nähdessään tietyn tv-mainoksen, aikaa pelin pelaamiseen oli 30 minuuttia. Responsiivisessa pelissä palapelin osat piti kääntää oikein päin, jolloin paljastui Finnmatkojen kohdekuva.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Finnmatkat OyMainostoimisto
IsobarAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anu Koskinen, Tiina Hovi, Hannariikka SundelinPlanner
Päivi Arffman-KoskinenDesigner
Pekka Räty, Iivari Leinonen / Kuubi Visual ProductionsCopywriter
Sara VarjorantaTekninen suunnittelija / Technical Designer
Jani Mikkonen, Tero AarnioTuottaja / Producer
Kati ValtonenProjektijohtaja / Project Manager
Outi Ellilä, Larissa Lounassalo / Kuubi Visual ProductionsStrategiajohtaja / Strategy Manager
Timo PaloheimoAnimaattori / Animator
Mika Pryl / Kuubi Visual ProductionsMediatoimisto / Media Agency
Laura Hartikainen, Minna Lindqvist, Julia Railosvuo, Sanja Tamminen / OMD Finland; Ilari Pohjola, Päivi Kilo, Suvi Landtman / Ainoa ResolutionAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Anu Koskinen, Tiina Hovi, Hannariikka SundelinPlanner
Päivi Arffman-KoskinenDesigner
Pekka Räty, Iivari Leinonen / Kuubi Visual ProductionsCopywriter
Sara VarjorantaTekninen suunnittelija / Technical Designer
Jani Mikkonen, Tero AarnioTuottaja / Producer
Kati ValtonenProjektijohtaja / Project Manager
Outi Ellilä, Larissa Lounassalo / Kuubi Visual ProductionsStrategiajohtaja / Strategy Manager
Timo PaloheimoAnimaattori / Animator
Mika Pryl / Kuubi Visual ProductionsMediatoimisto / Media Agency
Laura Hartikainen, Minna Lindqvist, Julia Railosvuo, Sanja Tamminen / OMD Finland; Ilari Pohjola, Päivi Kilo, Suvi Landtman / Ainoa Resolution