Los Recomendantes Arrivos! -kampanja on osa Aurinkomatkojen asiakkaiden suositteluun perustuvaa markkinointiviestinnän strategiaa. Kampanjassa etsittiin kahta suomalaista paria testaamaan Aurinkomatkojen lomakohteita. Kampanjan sydän oli Aurinkomatkojen facebook-sivu, jonne halukkaat pystyivät tekemän itsestään esittelyvideon ja jossa äänestettiin niin voittajapareista kuin "koeajettavista" lomakohteista. Niin voittajat kuin matkakohteetkin olivat kuluttajien valitsemia. Kampanjalla oli yksi selkeä viesti: Aurinkomatkoilla sinun mielipiteelläsi on väliä
Tilaaja
Copywriter
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Web Designer
Tuottaja / Producer
Projektinjohto / Project Management
Strategiajohtaja / Strategy Manager
Tuotantoyhtiö / Production House
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director