Burger Kingin ja McDonald’sin välinen kilpailuasetelma tunnetaan ympäri maailmaa. Vuonna 2020 käänsimme tämän suhteen päälaelleen tuomalla brändien maskotit yhteen tasa-arvoisen rakkauden puolesta. Love Conquers All -nimeä kantava maalaus julkaistiin Helsinki Pride Weekin aikana ulkomainonnassa, printissä, ravintolajulisteissa ja sosiaalisessa mediassa. Love Conquers All nosti Burger Kingin Pride-kumppanuuden otsikoihin ympäri maailmaa, ja antoi rakkauden monimuotoisuuden kukoistaa näkyvästi vuonna, jona Pride-tapahtumat ympäri maailmaa peruttiin koronapandemian johdosta.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative
Art Director
Account Director
Executive Creative Director
Strategi / Strategist
Yhteisömanageri / Community Manager
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Designer
Planner
Tuottaja / Producer
Kuvittaja / Illustrator
Account Manager
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative