
Löydä äänesi -sarja
2019 Hopeahuippu, TekstiHelsingin Sanomien tehtävänä on auttaa lukijaa muodostamaan oma perusteltu mielipiteensä ympäröivästä maailmasta. Tämä on erityisen tärkeää silloin, kun sen lukijat valmistautuvat äänestämään mielipiteidensä perusteella. Jotta suomalaisilla olisi riittävä tieto käytettävissä eduskunta- ja eurovaalipäätöksiä tehdessään, Helsingin Sanomat tarjosi digisisällölleen poikkeuksellisen neljän viikon ilmaisen kokeilujakson. Tätä viestimään luotiin sarja tekstivetoisia mainoksia, jotka korostivat tietoon perustuvan äänestyspäätöksen arvoa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Helsingin SanomatMainostoimisto
TBWAHelsinkiAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Veera Siivonen, Niina Käkelä, Kaius NiemiExecutive Creative Director
Jyrki PoutanenCreative Director
Erno ReinikainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Aki ToivonenArt Director
Matti Virtanen, Sami KelahaaraCopywriter
Lauri Gran, Tuomas PeräläAccount Director
Noora MurremäkiAsiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative
Veera Siivonen, Niina Käkelä, Kaius NiemiExecutive Creative Director
Jyrki PoutanenCreative Director
Erno ReinikainenStrategiajohtaja / Strategy Manager
Aki ToivonenArt Director
Matti Virtanen, Sami KelahaaraCopywriter
Lauri Gran, Tuomas PeräläAccount Director
Noora Murremäki