Arkisto

Lukuja elämästä.

2022 Vuosikirjatyö, Teksti

Talouselämä tahtoi uudistaa brändiään, markkinoida uudenlaista digitilaustaan ja tavoittaa uusia kohderyhmiä. Talous ei mielikuvista poiketen ole kaukana ihmisten arjesta vaan itse asiassa aivan sen ytimessä. Kiteytimme brändin sanoihin “Lukuja elämästä”, sillä luvut taloudesta ovat lukuja elämästä. Mainoksissa nähtiin niin ikään katsauksia elämästä numeroina ja numeroiden takana. Teksteissä kuvattiin kaikkia niitä moninaisia ja joskus ristiriitaisiakin ajatuksia ja tunteita, joita talouden teemoihin liittyy inhimillisellä tasolla.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Talouselämä (Alma Media)

Mainostoimisto

Miltton Oy

Account Director

Joni Räikkönen

Creative Director

Tuukka Tujula

Projektijohtaja / Project Manager

Mira Willman

Strategi / Strategist

Minttu Aarniovuori

Copywriter

Maria Hakala

Art Director

Katri Kurisjärvi

Motion Designer

Teyu Liao

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Varpu Varpela

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jenni Hovi-Seppä, Johanna Suhonen, Jussi Kärki, Anni Erkko ja Mika Reunanen.

Account Director

Joni Räikkönen

Creative Director

Tuukka Tujula

Projektijohtaja / Project Manager

Mira Willman

Strategi / Strategist

Minttu Aarniovuori

Copywriter

Maria Hakala

Art Director

Katri Kurisjärvi

Motion Designer

Teyu Liao

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Varpu Varpela

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Jenni Hovi-Seppä, Johanna Suhonen, Jussi Kärki, Anni Erkko ja Mika Reunanen.