Arkisto

Luonnoltaan vahvoille

2024 Vuosikirjatyö, Kampanjat

Vuokkoset haluaa nähdä kuukautiset vaivan sijaan vuotavien voimavarana ja poistaa luonnollisen asian ympärillä yhä olevaa häpeää. Isojen kaupunkien ulkomainospinnat vallannut kampanja puhui ja näytti kuukautiset uudella rohkealla tavalla ja herätti toivottua keskustelua aiheesta.

Vuokkoset wants to see menstruation not as a burden but as a source of strength and aims to eliminate the shame that still surrounds this natural phenomenon. The campaign, which took over the outdoor advertising spaces in major cities, presented menstruation in a bold new way and sparked the desired conversation on the topic.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Delipap/Vuokkoset

Mainostoimisto

Folk Finland

Creative Director

Paula Orre

Art Director

Julia Suvisalmi

Copywriter

Hemppa Laakso

Account Director

Teppo Juuvinmaa

Account Manager

Elina Estlander

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative

Tomi Sirén, Senja Blomqvist, Antonia Havaste (Delipap Oy)

Tuotantoyhtiö / Production House

Breakfast

Tuottaja / Producer

Nita Rehtonen

Ohjaaja / Director

Viivi Huuska

Valokuvat / Photographs

Viivi Huuska

Kuvaaja / Cinematographer

Nikté Teleguario Marín

Lavastaja / Set Designer

Heini Erving

Leikkaaja / Editor

Simo Liukka

Jälkituotanto / Post Production

Grade One

Laulunkirjoittaja / Songwriter

SOFA Sonja Kuittinen ja Fanni Noroila, Eppu Kosonen, OP Vuorinen

Musiikki / Music

SOFA, Emmy Puustjärvi (Warner Music)

Mediatoimisto / Media Agency

Dina Barbis (NØRR3)