Arkisto

Luxus identity

2010 Vuosikirjatyö, Graafinen ohjeisto

Luxus - visuaalinen ilme Luxus on suomalainen digitaalisen markkinoinnin toimisto, jolla on toimipisteet niin Helsingissä, San Franciscossa kuin Singaporessakin. Luxuksen uusi visuaalinen ilme kattaa koko yrityksen viestinnän ja viestintätarpeet. Ilmeen pääelementit ovat logo, väripaletti, typografia sekä graafiset elementit. Ilme on jalkautettu Luxuksen kaikkiin markkinointi - ja viestintämateriaaleihin poikkeuksellisen kattavasti. Tavoitteena oli yhdenmukaistaa monista eri kulttuureista ja kansallisuuksista koostuvan yrityksen viestintä, ja tuoda niin asiakkaille kuin henkilöstöllekin aitoa lisäarvoa selkeän, joustavan ja helppokäyttöisen ilmeen muodossa. Konkreettisimmin ilme näkyy juuri henkilöstön arkea piristävissä ja helpottavissa toimistomateriaaleissa sekä työkaluissa.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Luxus

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Werklig

Suunnittelutoimisto / Design Agency

Werklig