Mållin identiteetti pohjautuu kiertotalouteen. Ympyrä ja kolme kirkasta väriä symboloivat myymälän kolmen osa-alueen — vintage-kaupan, kahvilan ja taidegallerian — vuorovaikutusta. Värit ja typografia yhdistävät identiteetin ja myymälätilan sekä korostavat sen eloisaa, positiivista energiaa. Leikkisät, havainnollistavat elementit luovat dynaamisia yhdistelmiä. Pyöristetty logo kuvastaa 60-70-lukua, sopien yhteen vintagetyylin kanssa, ja sanamerkin suurennettu ruotsalainen ‘å’-kirjain kunnioittaa myymälän paikallisia juuria.
The Måll identity revolves around circularity, reflecting the circular economy of vintage furniture, clothing, and accessories, as well as upcycled retail fixtures sourced from old stores. The circle symbolizes the interaction of the store’s three areas—Vintage, Café, and Art Gallery—using playful illustrative elements to create dynamic combinations. The simplicity of a circle influenced the logotype and various graphical elements. The rounded logo reflects the 60s-70s era, aligning with vintage aesthetics, the enlarged Swedish ‘å’ in the wordmark honors the store’s local roots. Bright colors and bold typography unify the space and amplify its vibrant, positive energy.
Tilaaja
Mainostoimisto
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative