Arkisto

Malmgård

2018 Vuosikirjatyö, Nuoret luovat

Malmgård on perinteikäs suomalainen panimo – oluenpanijoita toimialaltaan ja käsityöläisiä sydämeltään. Kunnioittaen Malmgårdin perinteitä, tehtävämme oli tuoda heidän brändinsä nykypäivään. Inspiraatiomme kumpusi oluen tapaan käsityöläisyydestä ja elämän mauista.

Pöytä katettiin uudella logolla, kuvitustyylillä, piktogrammeilla ja typografialla. Brändi herää eloon Malmgårdin klassisesti muotoilluissa logossa ja pulloissa. Ruokaikonit kannustavat parittamaan olutta ja ruokaa. Käsinkirjoitetut tuotenimet yhdessä herkullisten brändivärien kanssa sitä mitä Malmgård parhaimmillaan on. Makeaa, karvasta, hedelmällistä – huolellisesti valmistettu, jotain jokaisen makuun.

Tämän brändiuudistuksen myötä Malmgård voi vaalia vanhoja hyviä aikoja ja kohottaa maljan tuleville sellaisille. Kippis!

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Malmgårdin Panimo

Mainostoimisto

Kasperi Salovaara

Designer

Kasperi Salovaara

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Marko Salonen

Tuottaja / Producer

Mirva Kaitila

Planner

Malin Groop

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Ursula Blässar

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Stefan Nyman

Copywriter

Iina Merikallio

Designer

Kasperi Salovaara

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Marko Salonen

Tuottaja / Producer

Mirva Kaitila

Planner

Malin Groop

Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by

Ursula Blässar

Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative

Stefan Nyman

Copywriter

Iina Merikallio