Me Naiset on ensimmäisestä numerostaan asti puhunut rohkeasti ja avoimesti ihan kaikesta – oli kyse sitten aborttioikeudesta 50-luvulla tai caprihousujen paluusta kesällä 2024. Tästä asenteesta haluttiin kertoa brändille ominaisella huumorilla. Mutta ymmärrettävästi kaikki eivät ole valmiita niin avoimelle puheelle. Siksi kaikkea Me Naisten sisältöä ei voi noin vain näyttää esimerkiksi mainosfilmeissä. Työstä palkitaan filmi Caprihousujen paluu.
For Me Naiset, a Finnish women’s magazine, no topic is considered too taboo to discuss. Whether the topic was abortion in the 50’s or the return of capri pants in the summer of 2024, the magazine has written about it. They needed a way of telling about their approach in a humorous way suitable for their brand. But not everybody is ready for all of their content, so it was for the best to censor it a bit in the advertisements.
Tilaaja
Mainostoimisto
Executive Creative Director
Account Director
Account Manager
Art Director
Copywriter
Senior Creative
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Tuotantoyhtiö / Production House
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by