Baltic Sea Action Group (BSAG) toteuttaa vuosittain joulukuussa varainhankintakampanjan Itämeren auttamiseksi. Kampanjan tavoitteena on tehdä Itämeren tilasta kaikkia suomalaisia koskettava puheenaihe ja kerätä mahdollisimman paljon varoja Itämeren hyväksi tehtävää työtä varten. Suomi on tuhansien järvien, mutta vain yhden meren maa. Kotimaamme lukuisat järvet ovat rakastettua kansallisomaisuutta, mutta usein pienemmälle huomiolle jää ainutlaatuinen meremme. Oli aika herättää rakkaus ainoaa mertamme kohtaan. Kampanjassa Itämeren merkitystä korostettiin tekemällä Maamme-laulun rinnalle Meremme-laulu, jossa tutun sävelen kanssa kuullaan uudet, ainoaa mertamme kunnioittavat sanat. Video Meremme-laulusta oli kampanjan sydän, mutta “Meremme” vetosi suomalaisiin myös radiossa ja ilmoituksissa.
Tilaaja
Mainostoimisto
Creative Director
Executive Creative Director
Account Director
Art Director
Graafinen suunnittelija / Graphic Designer
Strategi / Strategist
Sisältösuunnittelija / Content Strategist
Musiikki / Music
Kirjoittaja / Writer
Tuottaja / Producer
Ohjaaja / Director
Jälkituotanto / Post Production
Kuvaaja / Cinematographer
Muu suunnitteluun vaikuttanut henkilö / The design was also influenced by
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client’s Representative