Arkisto
Movemberin Suomen ennätys
2011 Vuosikirjatyö, Sosiaalinen mediaKeräsin eturauhassyövän tutkimukseen Movember-kampanjallani Suomen ennätyssumman 6 240 euroa. Lahjoittajia: 235 kappaletta, mediabudjettini 0 euroa, ainoa media Facebook. Kampanjan idea oli kiittää jokaista lahjoittajaa henkilökohtaisella tarinalla, jonka julkaisin omalla ja lahjoittajan sivulla. Niitä luettiin ja jaettiin, niistä tykättiin ja ne loivat ilmiön, joka toi lisää lahjoittajia. Lisäksi tein kaksi musiikkivideota vastaiskuna Anssi Kelalle ja Tommy Lindgrenille.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Movember SuomiCopywriter
Axa FahlerArt Director
Axa FahlerMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Anssi Räisänen, Hermanni Kanerva, Vincent NordströmCopywriter
Axa FahlerArt Director
Axa FahlerMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Anssi Räisänen, Hermanni Kanerva, Vincent Nordström