Arkisto

Movemberin Suomen ennätys

2011 Vuosikirjatyö, Sosiaalinen media

Keräsin eturauhassyövän tutkimukseen Movember-kampanjallani Suomen ennätyssumman 6 240 euroa. Lahjoittajia: 235 kappaletta, mediabudjettini 0 euroa, ainoa media Facebook. Kampanjan idea oli kiittää jokaista lahjoittajaa henkilökohtaisella tarinalla, jonka julkaisin omalla ja lahjoittajan sivulla. Niitä luettiin ja jaettiin, niistä tykättiin ja ne loivat ilmiön, joka toi lisää lahjoittajia. Lisäksi tein kaksi musiikkivideota vastaiskuna Anssi Kelalle ja Tommy Lindgrenille.

Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:

Tilaaja

Movember Suomi

Copywriter

Axa Fahler

Art Director

Axa Fahler

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Anssi Räisänen, Hermanni Kanerva, Vincent Nordström

Copywriter

Axa Fahler

Art Director

Axa Fahler

Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by

Anssi Räisänen, Hermanni Kanerva, Vincent Nordström