F1-kauden 2010 alla Kimi Räikkönen ilmoitti lähtevänsä rallipoluille ja Heikki Kovalainen siirtyi tulokastalli Lotuksen rattiin. Jatkuvaan menestykseen tottuneille suomalaisfaneille siinä oli paljon pureksittavaa, yhtä lailla kuin MTV3 MAXille, joka suoria F1-lähetyksiä suomalaisille kauppasi. Kampanjan keskipisteeksi valittiin Heikki Kovalainen ja hänen valmistautumisensa kauteen autolla, joka olisi koko F1-sarjan hitaimpia, ellei hitain. Mutta jos Heikki ei luovuta, ei suomalaisten F1-fanienkaan pitäisi. Perkele.
Tilaaja
Suunnittelutoimisto / Design Agency
Creative Director
Art Director
Copywriter
Asiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Projektinjohto / Project Management
Ohjaaja / Director
Tuottaja / Producer
Leikkaaja / Editor
Ääni / Sound
Tuotantoyhtiö / Production House
Muut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by