Nenäpäivä.fi
2012 Vuosikirjatyö, Digitaalinen markkinointiviestintäNenäpäivä kokosi marraskuussa 2012 mediat yhteen ja keräsi kaksi miljoonaa hyväntekeväisyyteen. Kampanjaviestinnän keskiössä oli Nenäpäivä.fi, joka välittää tietoa ja tarjoaa helpon tavan osallistua hyvän tekemiseen. Nenäpäivä on esillä vain kerran vuodessa. Sivuston ja osallistumistapojen täytyy olla helposti omaksuttavissa. Koska kyseessä on raha, pitää sivuston olla myös luotettava: käyttäjien pitää tietää, että oma lahjoitus päätyy oikeaan paikkaan.
Työhön osallistuneet henkilöt / tahot:
Tilaaja
Ylen Hyvä SäätiöMainostoimisto
Exove DesignAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Niina RaitanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Exove Design OyArt Director
Juha JauhiainenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jaakko Säkö, Toomas PipparTekninen suunnittelu / Technical Designer
Henri Simonen, Kaarel Elissaar, Hans GovindMediatoimisto / Media Agency
MåndagMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Anu Rapeli, Piia Mustonen, Heidi Salo, Janne AlhoAsiakkaan vastuuhenkilö / Clients Representative
Niina RaitanenSuunnittelutoimisto / Design Agency
Exove Design OyArt Director
Juha JauhiainenGraafinen suunnittelija / Graphic Designer
Jaakko Säkö, Toomas PipparTekninen suunnittelu / Technical Designer
Henri Simonen, Kaarel Elissaar, Hans GovindMediatoimisto / Media Agency
MåndagMuut suunnitteluun vaikuttaneet henkilöt / The design was also influenced by
Anu Rapeli, Piia Mustonen, Heidi Salo, Janne Alho