Helsingin Sanomien uusi visuaalinen identiteetti herätettiin eloon ulkomainonnassa, joka toi ikonisen logon osaksi kaupunkikuvaa. Perinteistä ammentava mutta moderni muotokieli, nojasi itsevarmasti brändin tunnistettavuuteen tavalla, joka on mahdollista vain Helsingin Sanomien kaltaisille ikoneille. Sen turvin pystyttiin kertomaan kiinnostavalla ja monipuolisella tavalla tarinaa sekä brändin arvoista että tarjonnasta. Samalla ilahdutettiin yleisöä tarjoamalla mahdollisuuksia tunnistaa tuttuja visuaalisia muotoja eri asianyhteyksissä ja osana ihmisten jokapäiväistä elämää.
Helsingin Sanomat’s new visual identity came to life through outdoor advertising, seamlessly blending the iconic logo into the Helsinki cityscape. The idea confidently leveraged the brand's recognizability—a bold move only an icon like Helsingin Sanomat could make. Drawing from tradition yet delivering a modern design language, the visuals told compelling, and versatile stories about the brand’s values and offerings. They gave audiences the joy of spotting familiar shapes in new contexts, bringing the brand closer to people’s everyday lives.
Tilaaja
Mainostoimisto
Executive Creative Director
Account Director
Strategi / Strategist
Projektijohtaja / Project Manager
Senior Creative
Art Director
Copywriter
Designer
Senior Designer
Graafinen viimeistelijä / Graphic Design Assistant
Asiakkaan vastuuhenkilö / Client's Representative
Tuotantoyhtiö / Production House